de afgelopen weken van oktober - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu de afgelopen weken van oktober - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

de afgelopen weken van oktober

Blijf op de hoogte en volg Catherine

30 Oktober 2015 | Australië, Byron Bay

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Pff wat is er allemaal gebeurd de afgelopen weken. De belangrijkste dingen zijn dat ik sinds 15 oktober bij Nomads werk voor gratis overnachting. Het is 6 dagen in de week 3 uur per dag, dat is meestal van 10 tot 1 uur. Het loopt weleens uit en soms zijn we eerder klaar. Het werk wat ik doe is housekeeping dus bedden opmaken, stofzuigen en badkamers schoonmaken. En het belangrijke is dat Jolien bij mij op bezoek is geweest deze week. Ze was hier van maandag tot donderdag. We hebben gezellig veel bijgekletst, wat gedronken, naar het strand geweest, kaartenspelletjes gedaan, uit geweest en langs het strand gewandeld. Helaas toen Jolien er was hebben we een aantal regenachtige dagen gehad. Dat was wel jammer want Byron bay is op zijn mooist als het lekker weer is. Het was echt leuk haar weer te zien, we zien elkaar in Nederland ook niet meer zo vaak, dus we hadden de afgelopen dagen echt allemaal nodig om bij te praten over alles :).

Verder was het vorige week ook nogal regenachtig dus heb ik dan ook niet veel uitgevoerd. De zoektocht naar werk heeft even stil gelegen nu ik aan het werk ben in het hostel. Maar ik ben wel van plan daar weer aan te beginnen. Ook ben ik de staf steeds beter aan het leren kennen waar ik wel blij mee ben. Morgen hebben we in het hostel een halloween party :). Ik weet eigenlijk niet eens wanneer of dat ik me ooit verkleed heb voor halloween. Maar morgen is de dag dat ik verkleed ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 11080

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: