halloween+ verjaardag + 2de week november - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu halloween+ verjaardag + 2de week november - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

halloween+ verjaardag + 2de week november

Blijf op de hoogte en volg Catherine

19 November 2015 | Australië, Byron Bay

De Halloweenparty was zeer leuk, iedereen had echt zijn best gedaan om zich te verkleden. De beste en originele vond ik een jongen die als miley cyrus uit de wrecking ball videoclip ging en zijn vriendin als de wrecking ball zelf. Het was een leuke gezellige avond.

De eerste week van november was naast Jeanot zijn verjaardag en die van mij niet heel bijzonder. Natuurlijk hebben we skypesessies gehad om elkaar te feliciteren wat heel leuk was. Op mijn verjaardag ben ik na werk lekker naar het strand geweest en ik had een stukje carameltaart voor mezelf gekocht als verjaardagstaartje. En in de avond gezellig met 2 franse meisjes van staf uit geweest. We zijn letterlijk bij alle populaire uitgaansplekken geweest in Byron bay wat er 4 zijn. Daarna nog naar het strand gegaan om te zoeken naar een kampvuur. Helaas was er geen, we zagen ook onweer boven zee dus zijn we maar terug naar het hostel gegaan.

Vanaf zondagavond tot donderdag had ik de griep, heel vervelend maarja hoort bij het leven. Het regent hier toch best regelmatig in combinatie met onweer. Ik ben dan dus ook sinds mijn verjaardag niet meer naar het strand geweest omdat zo zoveel regende of ik was ziek.

Afgelopen zaterdag (14de) ben ik samen met een paar mensen naar de nieuwe James Bond film Spectre geweest. Dat was wel leuk, eerste keer dat ik in Australia naar de bioscoop ben geweest. Verder deze week is er niet veel speciaals gebeurd. Er gaat wel iemand uit mijn kamer weg, dus nu vanavond gaan we met zijn allen bbq-en als laatste maal voordat zij morgen vertrekt naar huis.

  • 24 November 2015 - 22:01

    Simone:

    like :) enjoy Byron bay

  • 05 December 2015 - 13:15

    Annelies Ooms:


    Hoi catherine

    weer even bij gelezen . Ben je op dezelfde dag jarig als Janot .Ik voel dat ik het verkeerd schrijf .
    En nu weer lekker weer ??
    Hier ook nog steeds een goede temperatuur , dus kan ik lekker op mijn zitfiets alles doen

    het ga je goed . En sinterklaas komt die ook daar langs ??

    warm gegroet annelies


  • 07 December 2015 - 04:40

    Catherine:

    Hey Annelies,

    Nee we zijn niet op dezelfde dag jarig. Jeanot is op 5 november jarig en ik op 7. Ja het is weer goed warm weer. Oh dat is fijn dan kan je overal makkelijk heen.

    Sinterklaas is via een pakketje en een skype telefoontje langs geweest hier. Ik hoop dat het jou ook goed gaat en geniet nog zoveel mogelijk van de goede temperaturen!

    Groetjes Catherine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 11009

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: