dingetjes en Sinterklaas - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu dingetjes en Sinterklaas - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

dingetjes en Sinterklaas

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

06 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

ik dacht dat ik deze keer iets eerder wat zou schrijven maar toch niet gelukt. echt mijn geheugen is echt slecht ik weet niet meer wat ik twee weken geleden heb gedaan. het laatste wat ik schreef was over de harry potter film. volgens mij was de rest van die week niet zo speciaal. alleen op zaterdag middag ging ik met meike, sanne en tess in een pub zitten en kaarten spelen en een lekkere snack erbij. s'avonds wilde ik met meike en sanne naar de slug and lettuce maar die zat nogal vol en de havanas was niet te geloven afgehuurd voor een privé feestje( op een zaterdag dat kan gewoon niet de hele avond) maar bleek toch van wel. nja in een pub gaan zitten en weer kaarten gespeeld.

nou afgelopen week begon het met sneeuwen op dinsdag een beetje en woensdag eind van de middag ging het aan één stuk door sneeuwen. s'avonds met meike en sanne sneeuwballen gevecht gehouden. daarna lekker thee gedronken met kerst muziek aan:P. donderdag ochtend lag er 20 cm sneeuw en de college was nog open voor mensen die veilig konden reizen. nou ik ging voor de zekerheid checken of we les hadden en er was maar 1 ander meisje uit mijn klas en na een paar minuten dacht ik nog eventjes en dan ga ik. (had ik niet moeten doen!!!!) toen kwam er iemand vragen voor welke les we kwamen en moesten mee naar beneden. toen ging die vrouw serieus voor ons tweeën huiswerk zoeken op de computer en vond niks. nou dan moesten we iets anders verzinnen (huiswerk wat we voor deze dag eigenlijk moesten maken) nou wilde ze dat wij dit gingen maken in de college terwijl er bijna niemand was. nou ik stelde voor of we dit ook thuis mochten maken. toen zei zij weer nou als je het om kwart over 12 weer komt inleveren. ECHT wat denken die engelse wel dat wij huiswerk gaan maken terwijl de lerares zelf er niet is en de hele klas. dus ik ben niet meer teruggegaan en heb lekker een ijsvrije dag van gemaakt. smiddags bij de zweedse meisjes matilda en elina langs geweest die net begonnen waren met love actually (waar we meegekeken hebben:)) vrijdag hadden we officieel ijsvrij dus lekker uitgeslapen en cadeautjes gekocht voor sinterklaas op zondag. zaterdag naar london geweest en een nieuwe paar schoenen gekocht. en een protest meegemaakt voor de topshop tegen taxes:S. ze zaten lekker op de grond te zingen en bordjes ophouden. was ee keer iets nieuws om te zien.

toen kwam de dag van Sinterklaas. s'ochtends gedichten schrijven en cadeautjes kopen voor een ander sinterklaas feestje. en meike had ondertussen een speculaastaart gebakken en pepernoten gemaakt. toen kwamen sanne en tess langs. nou leuk gedichtjes voorgelezen en cadeautjes uitgepakt. en iets wat niks met sinterklaas te maken heeft chrismas crackers uit elkaar getrokken. en daarna alles is liefde gekeken:). nou daarna avond gegeten en moesten we door naar het andere sinterklaas feestje in st christophers. waar we het dobbelspel gingen doen met bijna alle nederlanders. nou er was veel chocolade, pepernoten, chips en nog veel meer. het was wel gezellig en ik heb er chocolade, een kerst CD en een sneeuwpop man ding aan over gehouden. dus ik had hoe schandalig het ook is geen tijd om met mijn familie te skypen voor sinterklaas.

ik hoop dat jullie allemaal ook een leuke sinterklaas hebben gehad of nog zulen krijgen als je het nog niet hebt gevierd!!!

dikke knuffel Catherine

  • 06 December 2010 - 19:38

    Annelies:

    Hoi catharine

    Leuk zo''n verhaal van je . En toch Sinterklaas verweg. Zondag zullen we aan je denken . We gaan dan koekversieren ( maar het worden kersthuisjes ) Zelf ben ik druk met de muziek .Warme wintergroeten annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11032

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: