London en Brighton - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu London en Brighton - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

London en Brighton

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

24 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

heey allemaal

tijd voor een nieuw verhaaltje. vorige week was er weer een bowlingtoernooi en ik ben samen met mijn team(alba, bega, elina,meike, sanne en ik) 5de geworden van de 16 teams:p volgende keer worden we kampioen:P. vrijdag heb ik een dagje school geskipt omdat ik meike, sanne en tess naar london gingen. ook op deze dag was de premiere van harry potter 7 in Engeland. later hadden we gehoord dat er maar 2 mensen in de les waren.(stiekem allemaal naar de premiere:P) wij zijn naar het ripley's museum geweest. leuk museum een aanrader:P er waren allemaal gare dingen te zien en dingen die ik nog nooit eerder had gezien. een man met 2 puppillen per oog, een man met een hoorn uit zijn hoofd groeien. de langste man en de dikste man op aarde en nog veel meer. daarna zijn we naar een hele grote speelgoed winkel geweest "Henchleys" echt 5 verdiepingen met speelgoed niet normaal. echt een hemel voor kinderen. er hangt al een tijdje kerstversiering in de straten en het ziet er echt mooi uit en heeft wel iets magisch, de sfeer hangt er al. s'avonds hebben we in een lekker italiaans restaurant gegeten. zaterdag avond zijn we met een groot deel van de nederlanders als engelsen verkleed gegaa naar de nachtclub "Thursdays". en dat was wel grappig iedereen korte rokjes of jurken aan, teveel make-up en hoge hakken. zondag ben ik met meike en tess en sanne naar brighton geweest en hebben daar veel foto's genomen en in een lekker tentje warme soep gegeten aan het strand. we zijn daar naar de pier gegaan en daar waren overdekte ruimtes waar een soort kermis achtig iets is wat er het hele jaar staat. dat was wel leuk. s'avonds in een pub lekker gezellig gekaart. er was 1 spelletje wat we deden waar je bullshit zei als iemand loog en we zeiden het nogal hard dus de andere mensen in de pub zaten ons een beetje vreemd aan te kijken:P. later in een italiaans restaurantje tegenover de pub nog lekker gegeten en daarna naar huis.

ik ben gister met elina, matilda, iiris, amélie, sanne en meike naar harry potter and the deathly hallows geweest, echt top geweldige film maar wat mij uitermate irriteerde was dat er voor de film een half uur aan reclame en trailers was:O ohh echt zo stom.

maar dit was het eigenlijk wel weer voor deze keer. nou dikke knuffel voor iedereen en geniet van jullie sinterklaas die binnenkort komt;)

  • 24 November 2010 - 22:04

    George:

    Oh Catherine, beetje spijbelen... dat je dat zomaar met iedereen durft te delen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 11028

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: