een hele poos geleden - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu een hele poos geleden - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

een hele poos geleden

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

23 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

heey allemaal!!!

het is echt een hele lang tijd geleden dat ik wat geschreven heb dus hier wat stukjes van de afgelopen maanden.

de vrijdag dat de vakantie begon ging er nog al wat mis. er was a slecht weer en ik moest een bepaalde trein hebben die ik moest hebben om naar het vliegveld te komen maar die was gecanceld. dus was het de volgende oke dat ging goed en toen moest ik met de metro en ging ook nog goed tot.... toen moest ik weer een trein hebben en wat gebeurde er ik had de verkeerde trein te pakken en om je de details te besparen ik was eigenlijk te laat voor mijn vlucht. ik was om 21:00 op het vliegveld terwijl mij n vlucht 5 minuten geleden vertrokken moest zijn. bleek mijn vlucht vertraging te hebben dus ik was echt heel blij dat ik hem nog kon halen. alleen mocht ik mijn bagage niet meer inchecken maar wel door met handbagage. nja uiteindelijk van een reis die begon om half 4 smiddags was ik om 1 uur snachts thuis in mn bedje. de rest van de vakantie heb ik met vrienden afgesproken mn familie gezien en lekker uitgeslapen.

dinsdag 4 januari was ik weer terug in mijn kamertje in Chichester. ik heb nu nieuwe leraren voor mijn engelse les: Denise(met een irritante hoge stem) en David(wel een gezellige kerel). we hebben wat nieuwe leerlingen uit argentinië gekregen en nog een meisje uit nederland en een jongen uit taiwan en nog een jongen uit koeweit die in het leger zit.(op de een of andere manier zitten alle jongens uit koeweit in het leger die hier zijn). vorig weekend zijn mijn broer en zus George en Liselotte bij mij langs geweest. ik heb ze chichester laten zien en we zijn de volgende dag naar Londen geweest en hebben veel dingen bezocht zoals de big ben, buckingham palace, london eye en towerbridge en tate modern en nog wat dingetjes. zondag naar Brighton geweest was ook wel leuk om even het strand te zien. en afgelopen maandag zijn ze weer vertrokken.

deze week hadden we woensdag een mixed hockeywedstrijd wat wel weer leuk was. donderdag heb ik een uitgebreid dineetje gehad met: Sanne, Meike, Tess, Elina en Matilda. voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht. het was allemaal lekker en het was heel gezellig. vrijdag ben ik naar Love and other drugs geweest was wel leuk maar had wat anders verwacht. dit weekend was een beetje een meidenweekend wat heel gezellig was. we hebben met zn vieren op mijn kamer geslapen wat echt maar net paste.

komende week is er weer een bowling toernooi waar ik aan ga meedoen.

lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 11036

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: