afgelopen week - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu afgelopen week - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

afgelopen week

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

11 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

nou deze week waren de lessen redelijk rustig en normaal. ik had dinsdag een wedstrijd en we hadden gewonnen met 5-1 en woensdag was een gemengde wedstrijd we waren met 4 meisjes en iets van 10 jongens. en die wedstrijd hebben we ook gewonnen met 3-0. vrijdag was een schoolfeest dat Freshers party heette. op dat feest was veel security en camera's om alles in de gaten te houden wat ik een beetje overdreven vond. ze controleerde ook je tassen als je die bij je had op alcohol en wapens echt een beetje over de top. je kreeg een roze bandje als je onder de 18 was en een groen bandje als je dus 18 of ouder was. alle internationale studenten hadden groene bandjes en alle engelse roze. want hier in engeland ga je naar middelbare school tot je 15de en van 16 tot 18 naar college en daarna naar de unversiteit. maar dat was wel een grappige avond, het feestje was stipt om 00:00 afgelopen en daarna gingen we weer terug naar huis en daar was ook een feestje bezig dus heb wat nieuwe mensen leren kennen uit verschillende werelddelen komen. zaterdag eindelijk mijn geschiedenis boek kunnen regelen. s'avonds met 2 zweedse meisjes en huisgenoot meike en ander nederlands meisje sanne gezellig in de keuken zweedse woorden geleerd :P. later met hun naar de club thursdays geweest wat ook wel weer grappig was. iedere keer nadat we uit zijn geweest en uit de bus komen we mensen tegen waar we dan echt goeie gesprekken mee hebben waardoor we steeds echt laat thuis zijn:P. maar wel leuk en in de bus hadden we met diezelfde mensen een goed gesprek over jumpstyle en dat nederlanders op koeien naar school gingen:P. tja zondag alleen maar gehangen en niks gedaan wel een melig dagje gehad.

  • 11 Oktober 2010 - 15:07

    Jolien:

    Hee Catjee! Klinkt echt superleuk! Dankjewel voor die foto's trouwens nog en grappig dat je met sanne uit ging ;). Veel plezier en zullen we woensdagmiddag of donderdag skypen?
    Liefs!

  • 12 Oktober 2010 - 08:30

    Cary:

    Hoi Catherine!
    Zit eigenlijk te voedselbanken, maar zag je verslagje voorbijflitsen.
    Je zag er prima uit op de skype en ik verheug me erop je weer te zien. Luna is een beste waakhond en het gaat prima met haar in de Blaricumse bossen. Lucas gaat volgende week met Iris naar Nans auto terugrijden. Hij is net hersteld van de bof!!!Ga nu aan de slag, fijne dag en liefs, Cary

  • 16 Oktober 2010 - 14:02

    Die MAAA:

    Leuk, nu heb ik toch even je berichtjes gelezen. Het klinkt aardig levendig bij jou en alsof je veel nieuwe indrukken opdoet! Ik ben blij voor jou, het is de juiste tijd om een beetje meer van de mogelijkheden voor je leven te ontdekken. Hou dat gevoel vast hoe makkelijk je links en rechts even contacten opdoet zodat je je misschien niet te veel aan NL klampt in de komende jaren van opleiding en werkervaring. De wereld is zooo groot en er zijn overal leuke, hartelijke mensen!!
    Ik hou van je!! Ma Friederike

  • 20 Oktober 2010 - 18:29

    Annelies Ooms:

    hoi catherine
    Zondag vroeg ik aan ad of je ook een rondzend brief stuurde.toen gaf hij mij de gegevens over waar je de verslagen plaatst. die heb ik nu allemaal even gelezen. Leuk hoor .Ik wens je alle goeds en begreep dat je ook al snel herfst vakantie hebt,Gewoon tot wedercontact.
    warm gegroet annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 11032

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: