London town - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu London town - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

London town

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

03 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

nou eventjes weer een verslagje. deze week had ik mijn barrieretest om te kijken of ik mijn CPE in december kon doen, helaas heb ik het niet gehaald je had 60% of hoger nodig en ik had net 55% dus helaas maar ik doe de test wel in juni. bijna de hele klas gaat de test in juni doen dus het maakt eigenlijk niks uit.ik had donderdag weer een wedstrijd, helaas verloren met 2-0. voor de rest was het op school niet zo interessant. ik ben vandaag naar London geweest dus dat was leuk. anderhalf uur met de trein en daar aangekomen gelijk naar het centrum. Meike en ik heb gezellig door London gestruint, niks gekocht en geen musea bezocht maar lekker geslenterd en veel foto's genomen dus die zet ik er even bij. we hebben wel een paar vreemde figuren zien lopen en die er vooral uitstak was een wat oudere man in een roze broekje en bovenstukje(geen t-shirt) en geblokte sokken tot over zn knieën in zwart wit op hakken met een paraplu door de straat paradeerde:P. wat echt niet normaal is in die metro's soms is het zo druk dat sommige mensen op het laatste moment zich er nog bij willen proppen waardoor je letterlijk tegen elkaar aan gedrukt zit en niet meer kan bewegen. dat soms leuk zijn als het een leuke kerel is maar het kan ook echt nasty zijn als je tegen een oude vieze man die naar dagen oude zweet stinkt word aangedrukt :S.

  • 06 Oktober 2010 - 12:54

    Cary :

    Hoi Cath,
    Wat gezellig zo'n reisverslag. Blijft het thuisfront op de hoogte. Kan me voorstellen dat je van London hebt genoten. Zoveel te zien en te doen. Dank ook voor de foto's.Hier alles rustig. Nu aan het Voedselbanken.We komen om in de groente.Luxe probleem. Jij straks lekker hockeyen. Zet hem op! Luna doet het prima in Blaricum. Krijg veel opmerkingen ( leuk hondje)en ze fietst dagelijks met me in het bos of naar het dorp. Vind het ook wel prettig dat ze even bij mij is want er wordt hier krankzinnig veel ingebroken op het moment. Liefs en hopenlijk weer snel een levensteken, Cary

  • 06 Oktober 2010 - 20:17

    George:

    Leuk verhaaltje weer!
    Snel skypen!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11030

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: