even een tijdje geleden - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu even een tijdje geleden - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

even een tijdje geleden

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

28 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

het was weer even tijd om wat leuks te schrijven want de laatste keer was 2 en een halve week geleden. ik weet niet of ik me nog alles kan herinneren maarja. nou op 12 oktober was een informatiedag over de universiteiten in Engeland. daar ging bijna de hele dag aan voorbij dus lekker weinig les:P. ik ben er wel heen gegaan met een paar van mijn klasgenoten en hebben daar in de informatieboekjes gekeken en gedacht (ach we gaan toch niet hier naar de universiteit. dus we waren al om kwart voor 12 klaar en lekker in het zonnetje gezeten en genoten van de warmte. woensdag waren we maar met 9 mensen voor de hockey wedstrijd. we moesten weer uit spelen en onze coach was ziek dus een andere vrouw ging met ons mee en reed ons naar de place to be maar ze raakte meerdere keren de weg kwijt en we waren al een uur te laat hierdoor en toen werden we opgehaald door iemand van die club en werden we er heen gestuurd.nja helaas verloren maar ja we waren maar met 9 en zij met 14 dus een beetje oneerlijk verdeeld:P. vrijdag avond heb ik gezellig met meike en sanne gehangen en gedronken. de volgende dag gingen we met een georganiseerd reisje voor internationale studenten naar stonehenge en salisbury. het was een leuk reisje veel foto's gemaakt. eerst moesten we met de bus naar stonehenge anderhalf uur en we zaten achter een paar amerikanen en we merkten dat ze heel vaak "like" gebruiken dus op gegeven moment gingen we dat tellen:p het bleek nogal veel te zijn:P. nja bij stonehenge veel foto's gemaakt en daarna naar salisbury en daar hebben we lekker geluncht in een heel pittoresque restaurantje en daarna lekker over het marktje gelopen en sanne heeft een nieuwe muts gekocht. daarna hebben we de kathedraal bezocht en iets van 2 uur op een bankje gezeten in de zon dat lekker warm was. wat de week daarop aan de hand was, was dat er een internationake week aankomt en we moesten daar wat voorbereidingen op maken dus er komt een nederlands lokaal waar je kan koekhappen, spijkerpoepen en zaklopen en stroopwafels eten en drop en oranje vlaggetjes enzo. woensdag hadden we weer een wedstrijd en we hebben gelijk gespeeld met 5-5 en donderdag ging meike naar nederland en ik ging met sanne eten. we hebben samen lekkere wraps gemaakt:) en we zijn s'avonds naar een bar geweest die "Slug and Lettuce" heet en daar kan je 2 cocktails voor de prijs van 1 krijgen en het was echt een leuke bar waar ze ook muziek draaiden:P:D eindelijk een bar met muziek. zaterdag ben ik met sanne naar portsmouth geweest maar we hadden eerst de verkeerde trein gepakt dus we kwamen in southampton uit en dat is de andere kant op als je de plaatsjes niet kent. in de trein zat een kerel met zn vrouw en zoontje en was constant aan de telefoon en op een gegeven moment gaat hij die kerel aan de andere kant van de lijn bedreigen van: ik ga je persoonlijk in elkaar slaan als ik uit deze trein kom, ik kom naar je toe rijden met de auto en sla je in elkaar, word homo en blabla. nja sanne en ik hadden zoiets van trieste kerel dat je je zo gedraagt op 35 jarige leeftijd en wat ben je een goed voorbeeld voor je kind. nja in southampton op het station geluncht en de trein teruggenomen naar portsmouth en we hebben daar lekker geshopt en bij de mac gegeten voor de eerste keer:P en ze hebben geen mayo of frietsaus bij de engelse mac:O. s'avonds nog een keer naar slug and lettuce geweest en het was bomvol met studenten van de universiteit (dus jackpot:P) en hier waren de meisjes ietsje netter gekleed dus deze bar is een groot pluspunt. we hebben een nieuwe kerel leren kennen Leo :P haha en hij vond zichzelf wel wat:P. nou zondag kwam ik naar nederland en moest eerst de trein nemen voor anderhalf uur en dan 20 minuten met de metro en dan nog een half uur met de trein. nou ik heb het allemaal gehaald en was 19:05 weer in nederland. deze week heb ik gewoon met vrienden afgesproken en uitgeslapen en vanavond naar micheal buble en zaterdag naar cirque du soleil. morgen nog naar de film

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 11026

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: