herfstvakantie en meer - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu herfstvakantie en meer - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

herfstvakantie en meer

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

12 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

heey allemaal:)

het is alweer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven.

nou het laatste dat ik vertelde was dat ik naar micheal buble zou gaan s'avonds. nou dat was heel leuk er was een voorprogramma dat "Naturally seven" dat was een groep mannen uit new york die met hun stem muziekinstrumenten nabootsten de instrumenten die ze nabootsten waren: contrabas, elektrische gitaar, drumstel, trompet, dj geluiden en 1 of 2 die gewoon zongen. ze demonstreerde dit een voor een om duidelijk te maken dat het echt hun stemmen waren. en na drie kwartier kwam mister micheal buble himself. nou hij deed het leuk eerst een liedje gezongen en daarna wat geintjes maken en weer zingen en toen ging hij zijn bandleden voorstellen met elk een verhaal met onzin( dat ze zo lekker waren als robert pattinson "twilight") het waren allemaal een beetje nerds :P. nja dat was wel leuk mijn eerste officiele concert. vrijdag ben ik nog met lance lisa en anna naar de film RED geweest die was leuk en grappig om te zien dus een aanrader:P. zaterdag naar cirque du soleil dat was ook weer magisch en prachtig om te zien. dit was wel de eerste keer dat ik zag dat er iets misging. (als je niet weet wat cirque du soleil is, het is een soort circus maar dan alleen met mensen die allemaal acrobatische dingen doen en er zit een verhaal of thema in de show)

nou zondag weer terug naar Engeland nou geland om half 8 s'avonds neem ik de trein om 8 uur ben ik pas 12 uur snachts weer in mijn kamertje op westgate. volgende dag weer school en meike ophalen van het treinstation die kwam een dagje later terug uit ons kikkerlandje. de rest van de week was niet zo bijzonder of kan ik me niet meer herrineren. oh trouwens we hadden 4-4 gelijk gespeeld met hockey op woensdag. en zaterdag gingen we naar bath met de internationale studenten. dat was leuk want we zijn naar het jane austen museum geweest en naar een soort fashion kleren museum waar je jurken en korsetten kon passen:P. voor de rest hebben we een beetje rondgelopen en foto's genomen en lekker geluncht bij de subway mmmmm:). we hebben daar ook matilda's vriendje leren kennen(matilda zweedse vriendin) echt een kerel van 2 meter en hoogblond dus een echte Scandinaviër. zaterdag avond waren we naar hunston want eigenlijk op 5 november maar dus ook 6 november is het guy fawkes night.

een of andere kerel die in 1600 ofso een gebouw wilde laten ontploffen maar iemand had hem tegengehouden en hij werd gemarteld en levend verbrand ( heel bruut allemaal) maar nu word er een pop gemaakt van hooi en oude kleren en op 5 november verbrand. zaterdag avond werd dat dus ook gevierd met vuurwerk en een kermis en dat was ook weer gezellig.
daarna zijn we naar havana's gegaan (was ik nog nooit geweest) het was een soort kelder die ook weer op een tunnel leek:P en de zaak is van een paar cubanen. nou daar nog een paar andere nederlanders tegen gekomen: mechteld met haar broer, rachel, pien lotte nou ik heb daar mijn verjaardag gevierd om 12 uur :P:D. nou zondag mijn verjaardag voor de mensen die het niet wisten of vergeten waren. heb ik samen met sanne meike matilda en elina gezellig taart gegeten en gebowld (ik had gewonnen :P) en met mijn familie gebeld.

dinsdag was een optreden van een band waar lotte in zit dus gingen we daar even kijken en dit was weer in havana's. nou hartstikke leuk bandje het klinkt een beetje als mumford and sons als jullie dat kennen. leuk optreden met een paar technische problemen. nou woensdag is het studentenavond bij de bowlingalley dus gingen we met een paar mensen weer bowlen wat wel grappig was. en op deze woensdag hadden we ook een wedstrijd met meisjes en jongens gemengd en we hadden gewonnen met 7-1 (jeeh:P) en er was ook een fotograaf bij die de hele tijd foto's aan het nemen was. die wilde aan het einde van de wedstrijd nog een paar actiefoto's hebben van 2 meisjes en 2 jongens nou ik kom op de site te staan:P en misschien ook in een tijdschrift.

nou en vandaag dan het was een internationale dag. elk land had een lokaal die ze dan moesten versieren met typische culturele dingen van hun land. nou het nederlandse lokaal was natuurlijk het geniaalste :P met stroopwafels, koekhappen, spijkerpoepen en zaklopen en goeie muziek hahah. nja het was wel leuk ik heb mijn naam nu in het chinees, japans en vietnamees op papier. ook allemaal eten naar binnen gekregen uit verschillende landen dus ook verschillende smaken. en nou ben ik aan het bijkomen van deze week en gewoon lekker aan het chillen.

nou ik zal mijn volgende verhaal wel wat eerder schrijven ;)

dikke knuffel catherine

  • 12 November 2010 - 22:48

    George:

    Leuke update!
    Snel weer skypen!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 11017

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: