kapotte laptop en Italia reis - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu kapotte laptop en Italia reis - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

kapotte laptop en Italia reis

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

02 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Hey allemaal,
Er zit niet echt meer een regelmaat in wanneer ik reisverslagen schrijf mijn excuses daarvoor.

Nou er is in de tweede week van februari een incident geweest waardoor mijn laptop kapot was en gefixt moest worden wat nogal een tijd duurde aangezien ik vandaag mijn laptop kon ophalen. Iemand rende met mijn laptop door de gang en struikelde waardoor het scherm en de scharnieren naar de klote waren.
Die week daarvoor was Jolien langs gekomen op donderdag en ik was samen met haar en Sanne s'middags de stad in geweest en een cupcake gegeten. S'avonds naar Slug and Lettuce gegaan en lekker cocktails gedronken met Meike erbij. Vrijdag waren we naar Brighton gegaan en daar naar de pier geweest en live gezien dat Mubarak afstapte van zijn presidentiële taken. Tenminste Sanne en Jolien hadden het gezien ik was net op dat moment naar de wc haha :P. Sanne ging aan het eind van die middag naar Londen om twee andere vriendinnen op te halen. Zaterdag met Jolien in alle vroegte vertrokken naar Londen en daar met Sanne, Marjolijn en Aline afgesproken. Natuurlijk weer naar de Big Ben, House of Parliament, Westminster Abbey, Tower Bridge en Buckingham Palace. S'avonds heel erg gehaast om de laatste trein terug te pakken naar Chichester en gelukkig nog gehaald. Het was een leuk weekend met Jolien en Sanne.

Nou die week erop gingen we dus op vakantie naar Italia. De reis met de trein, vliegtuig en daarna auto ging prima, de reis begon om half 3 s'middags en we waren om 11 in Bolsena in mijn moeders huis. De volgende dag zijn we s'middags naar het meertje gegaan en daarna naar Orvieto een leuk oud stadje, mooie kerk die jullie denk ik niet kennen. Ook naar Bagnoregio geweest een stadje wat echt op een heuvel ligt en je kan er alleen naar toe lopen, je kan er niet in met een auto en met een fiets is het veelste steil om omhoog te fietsen. Er werd gezegd dat die omgeving de grand canyon van Italië werd genoemd wat ik wel kan begrijpen. Zaterdagavond werden ik, Elina, Meike, Sanne, Matilda en Tess door een kennis van mijn moeder rondgeleid door verschillende stadjes en in het laatste stadje gingen we wat drinken in een bar. Maar dit was een Italiaan en die rijden altijd gevaarlijk, dus ik voelde me niet totaal veilig. Hij reed ergens 100 waar je 50 mocht en hij haalde mensen in waar het niet mocht, Hij zat ook nog eens te bellen tijdens het rijden. Maandag vertrokken we met de hele groep naar Rome waar ik 2 dagen bleef en de rest 3 dagen. Maandag hebben we het coloseum, foro romana, Pantheon, Trevi fontein en de Spaanse trappen bezocht. S'avonds in een slecht restaurant gegeten en bij de Spaanse trappen werden we benaderd door mensen die een internationale feest gaven met als thema: toga-party. Toen zijn we even daar heen gegaan en een paar amerikanen, canadesen, zweden en volgens mij ook griekse leren kennen. Maar iedereen was kapot en we moesten nog 2 dagen dus was het verstandig om na 1 drankje terug te gaan naar ons hostel. Dinsdag naar Vaticaanstad geweest en daar in het museum gegaan en de Sixtijnse kapel gezien, echt prachtig. Ik ben jammer genoeg niet in de San Pietro kerk geweest maar het was wel mooi om te zien al van buitenaf. Toen moest ik alweer de trein terug pakken naar Bolsena naar mijn mamsje. Daar heb ik lekker uitgerust en niks gedaan. De rest van de dagen hebben we s'ochtends uitgeslapen en s'middags naar een stadje en daar rondgelopen en foto's genomen. Zaterdagavond kwam mijn zus Simone naar Bolsena. S'avonds in het apartement wat we voor de anderen hadden geregeld hebben we een kleine party gehad.

  • 03 Maart 2011 - 08:41

    Jolien:

    Haaai cattie,
    Ik vond het ook superleuk met jou/jullie!!! En Italië klinkt ook heerlijk!
    Liefs

  • 08 Maart 2011 - 08:59

    Annelies:

    hoi catherine
    een paar verslagen doorgelezen .ik liep wat achter , Vanmiddag noge ven carnaval vieren. Matis is ook in tilburg geweest, maar heb hm niet gezien.

    het ga je goed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 11015

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: