hele lange vakantie - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu hele lange vakantie - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

hele lange vakantie

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

13 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Hey allemaal,
tijd voor een nieuw verhaaltje. ik ben nu in Nederland geweest van 7 april tot 6 mei dus echt een lange tijd. Ook al was de vakantie eigenlijk tot 23 april. Maar dit komt omdat de dag nadat ik terug kwam mijn vader een onderzoek had en waaruit bleek dat hij dikke darm kanker had. Ik bespaar jullie de details maar hij is op 2 mei geopereerd en het is allemaal goed gegaan. In die tijd dat ik in Nederland was ben ik naar Amsterdam gegaan voor Koninginnedag en Wageningen natuurlijk op 5 mei. Voor de rest met vrienden afgesproken en uitgeslapen en zorgen gemaakt om mijn vader.

Ik ben nu sinds vorige week vrijdag weer terug en moest in dat weekend heel hard leren voor de barrier test. Als je deze "oefen test" niet haalt dan mag je de echte toets niet doen. Afgelopen maandag en dinsdag was die toets en ik heb hem gehaald met 71% waar ik wel blij mee was. Op dinsdag avond heb ik weer wand geklommen wat heel leuk was maar had wel mooi de volgende dag spierpijn in mijn armen. Die woensdag heb ik me ingeschreven voor een Anglia Masters examen wat net zo hoog is als de CPE die ik aan het eind van het jaar ga doen. En dit examen is volgende week donderdag al dus mag al beginnen met leren dit weekend. Deze Anglia examens zijn gratis als je ze voor de eerste keer doet, dus dit is iets extra's gewoon even kijken of ik het haal of niet. Gister heb ik een nieuwe bikini voor de zomer gekocht en vandaag heb ik me ingeschreven samen met Sanne en Meike voor de CPE examen wat op 16 juni plaatsvindt. En vandaag ben ik ook hard bezig geweest met een motivatiebrief te schrijven voor Ergotherapie( mijn 2de keuze als ik uitgeloot word)

dikke knuffel Catherine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 11014

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: