extra bij het Italië verhaal - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu extra bij het Italië verhaal - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

extra bij het Italië verhaal

Door: CatherineOoms

Blijf op de hoogte en volg Catherine

02 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Sorry ik moest nog van de laatste 3 dagen nog wat bij vertellen.

Met Simone erbij hebben we nog een paar stadjes bezocht en zondagavond voor mijn moeders verjaardag van de dag daarop zijn we lekker uit eten geweest om dat te vieren. Echt lekker eten, goed restaurant. Maandag weer uitgeslapen en een luxe ontbijt gehad vanwege de verjaardag een paar vriendinnen van mijn moeder daar uit Bolsena leren kennen. Toen dinsdag ochtend goed ontbeten spullen gepakt en we gingen met de auto weg om half 2 daarna de trein gepakt 2 keer overgestapt. Ondertussen in de trein een creepy kerel tegengekomen die gelukkig snel wegging. Op het vliegveld alles gelukt en wel zitten we in het vliegtuig is er een dame die haar paspoort tussen de laatste ticket controle en het vliegtuig verloren had. Dus vertraging na een half uur moet ze samen met haar man uit het vliegtuig en moeten een noodpaspoort bij de ambassade aanvragen. Nou dan denk je dan vertrek je daarna wel snel genoeg maar nee we moeten wachten vanwege de eerdere vertraging en de regen :S. Nou uiteindelijk een uur vertraging totdat we eindelijk vertrokken. De rest ging prima en was om half 12 thuis in mijn kamertje in Chichester.

Vandaag was de les niet zo boeiend, een film gezien over een straatartiest: Banksy maar die film ging het grootste gedeelte over een andere kerel haha:P.

Nou dit was het weer voor de komende week of 2 weken voordat ik iets nieuws schrijf ;).

Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Catherine

Hier schrijf ik over de avonturen die ik beleef in het buitenland. Tot dusver zijn de avonturen een jaar in Engeland wonen en studeren, 3,5 week rondreizen in Australia en nu op dit moment mijn 6 maanden werken en reizen in Australia.

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 11016

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 April 2015

8 maanden reizen en werken Down under

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

3 weken Australia

08 September 2010 - 01 Juli 2011

Mijn jaar in Engeland

Landen bezocht: