aankomst in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu aankomst in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Catherine Ooms - WaarBenJij.nu

aankomst in melbourne

Blijf op de hoogte en volg Catherine

10 September 2015 | Australië, Melbourne

Nou het avontuur is begonnen jongens! Na 2 lange vluchten en een hele lange stopover van 13 uur in hongkong ben ik dan uiteindelijk woensdagochtend geland in Melbourne. Ik kwam met de bus aan vlakbij mijn hostel, ik moest nog een kwartiertje lopen en dan was ik er. En toen al kreeg ik te maken met het vriendelijke en relaxte gedrag van de Australieers. Ik keek even om me heen om te kijken waar ik heen moest en er kwam gelijk een dame met haar klapfietsje naar me toe stappen om te vragen waar ik heen moest. Toen heeft ze me vriendelijkergewijs in de goeie richting gestuurd.

Bij het hostel aangekomen om 9 uur in de ochtend moest ik tot 2 uur in de middag wachten om in te checken in mijn kamer. In de tussentijd in de bar/ woonkamerruimte op de bank half geslapen en gewacht tot dat ik in mijn kamer kon.

In mijn kamer heb ik 2 leuke schotse meisjes ontmoet en de engelse vriend van 1 van de 2. Met deze drie doe ik het meeste. Gisteravond met hen drankjes gedaan in de bar en een beetje gepoold. Toen heb ik ook een canadese vriend van hen ontmoet waarmee zij een tijd hebben samen gereisd. Allemaal zijn het leuke ontspannen mensen. Vandaag was een lui dagje om even bij te komen van deze lange reis die ik gemaakt heb.

Er volgt binnenkort(volgende week gok ik) weer een verhaal wat ik de komende dagen ga meemaken.

• 15 September 2015 - 09:15

Annelies Ooms:

Hoi catherine

ik vind het leuk om je op deze manier te volgen . Jij gaat daar nu de zomer tegemoet toch ?
    tijdstip mooi gekozen . het ga je heel goed
    warm gegroet ik ga weer even aan de muziek